מבצעים מטורפים על כל מוצרי האופיס: עד 90% הנחה
וואטסאפ050-6674656
וואטסאפ050-6674656

מדניות החזרת מוצרים:

מדיניות החזרות וביטולים של רישיונות דיגיטלים באתר:

1.ברגע שבוצעה הפעלה של הרישיון הדיגיטלי בפלטפורמת המשחק או התוכנה אותה הוא רכש (מוצגת בעמוד ובתיאור המוצר), יחשב הרישיון כ”משומש” ולא יהיה ניתן להחזרה בשום צורה שהיא היות ורישיון דיגיטלי מאבד את האפשרות לבצע בו שימוש נוסף מעבר למחשב או לקונסולה בה בוצעה הפעלת הרישיון ולכן מאבד מערכו.

2.החזר כספי של רישיון דיגיטלי ינתן רק במקרים הבאים:

1.הרישיון הדיגיטלי לא סופק כלל.
2.הרישיון הדיגיטלי שסופק לא תואם למוצר שנרכש (משחק אחר, גירסה אחרת).
3.הרישיון הדיגיטלי לא ניתן להפעלה בפלטפורמה הרלוונטית למוצר.
4.מתקבלת הודעת שגיאה כלשהי כאשר מתבצע ניסיון להפעלת הרישיון הדיגיטלי.
במקרה של הודעת שגיאה הלקוח ידרש לספק צילום מסך של הודעת השגיאה.

בשום מקרה אחר לא יהיה ניתן לבצע החזר כספי כאמור כאשר מדובר ברישיון דיגיטלי או במוצר פיזי שהוזמן באתר.

בקשה להחזר כספי ניתן להגיש תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה על ידי פניה לתמיכה דרך פתיחת קריאת תמיכה באתר, בוואטסאפ: 050-6674656
או שליחת הפניה אל כתובת המייל:
rishyonot.digital@gmail.com

3.מדיניות החזר כספי עבור מוצר פיזי. החזר ינתן רק במקרים הבאים:

1.המוצר לא סופק כלל.
2.המוצר סופק אך הגיע באיחור.
3.המוצר שהתקבל אינו תואם את ההזמנה.
4.המוצר אינו תקין ואינו ניתן להפעלה – מוצר “תקול”.

במקרה של מוצר “תקול” תחת אחריות, המוצר ייבדק על ידי טכנאי מצוות אתר RISHYONOT.CO.IL ואם אכן מדובר בתקלה אשר נובעת מכשל אצל הספק או שנפגע בשרשרת השילוח יוגדר המוצר כ”תקול” ויהיה בר החלפה או תינתן אפשרות להחזר כספי.

יצוין כי האחריות על מוצרים פיזיים תקולים אינה תהיה תקפה מכשל שמקורו בלקוח (למשל מוצר שנפל ונשבר, חוט שנקרע בכח, נזק בזדון, שימוש לא נכון, קצר חשמלי במקור מתח אליו חובר ועוד) ובמקרים אלו לא יינתן החזר כספי או מוצר חלופי ללקוח.

לסיכום, במידה ומדובר במוצר פיזי, החזר כספי ינתן רק במקרים שהמוצר לא תואם את ההזמנה, שהמוצר תקול או שהגיע באיחור רב מתאריך המשלוח אשר מצוין בהזמנה.

ההחזר יינתן רק לאחר שהלקוח החזיר את המוצר באריזתו המקורית לכתובת של האתר כפי שכבר צוינה במסמך זה ומפורסמת בכל עמודי האתר.

בשום מקרה אחר לא יהיה ניתן לבצע החזר כספי כאמור כאשר מדובר ברישיון דיגיטלי או במוצר פיזי שהוזמן באתר.

בקשה להחזר כספי ניתן להגיש תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה על ידי פניה לתמיכה דרך פתיחת קריאת תמיכה באתר
או שליחת הפניה אל כתובת המייל:
rishyonot.digital@gmail.com

חפש מוצרים

לראש העמוד
המוצר נוסף לעגלת הקניות שלך